Wednesday, August 18, 2010

Stockholm Fashion Week: Filippa K











I'm just in love with Swedish design company Filippa K's collection from this weeks fashion show Stockholm. Loose fitting silk rompers, draped skirts and dresses, sparkly tops with black tights, chunky knitted cardis—all super wearable and flattering on the feminine shape. This is probably as much me as it will get.

You guys just have to check out the full collection on their website—the new Lookbook for the collection is already posted

1 comment:

  1. Filippa K har verkligen fina plagg. Jag brukar gilla det mesta.
    Nu var det ett tag sedan jag var ute på en shoppingrunda. Ska nog vänta lite till så att mer höstkläder kommer. Nu är det mycket rea här hemma.
    Får väl ta en tur till Flash och kolla vad de har. Gillar att alla inte har deras kläder, åtminstone inte bland mina vänner så jag är ganska ensam om vad jag använder. Det känns skönt:)
    Ha det.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails